תפריט נגישות

רס"ל אבי אורנשטיין ז"ל

קו"ח מספר יזכור משהב"ט


בן דרורה וירמיהו. נולד ביום כ' בתשרי תשכ"א (11.10.1960) בפתח-תקווה. הוא למד בבית-הספר היסודי 'גורדון' שבעירו והמשיך את לימודיו התיכוניים בבית-הספר הטכני של חיל-האוויר בחיפה, במסלול מקצועי במגמת חשמל. אבי היה פעיל ב'מכבי הצעיר' ובמסגרת זו גם שיחק כדורגל. ב-1992 השתתף בתחרות שחייה, אליפות אריאל למבוגרים , וזכה במדליית זהב בסגנון חזה ובמדליית ארד בסגנון חתירה.
הוא היה ילד חביב וביישן, מקובל בחברה, וחיוך תמידי נסוך על פניו.
בשלהי פברואר 1978 גויס אבי לצה"ל ושובץ בחיל האויר. הוא עבר קורס טכנולוגי, הוסמך כחשמלאי וכמכשירן מסוקים ושירת בכמה בסיסים של חיל-האוויר. לדברי מפקדים היה חייל טוב ומילא את המוטל עליו. לאחר השיחרור החל את לימודיו בבית-הספר להנדסאים ברמת-אביב, שם עבר קורס קדם-טכנאים באלקטרוניקה והמשיך ב'אורט' יד סינגלובסקי בגבעתיים, כטכנאי אלקטרוניקה.
בתום הלימודים עבד בחטיבת הקשר של תדיראן.
בנומבר 1987 נשא לאישה את שפרה ויחד בנו את ביתם ומשפחתם. אבי היה ידוע בשכונה ובמקום עבודתו כאדם חרוץ ונאמן, שעוזר רבות לאחרים. אדם כן, חביב חברותי ואחראי, שטיפח את ביתו ואת סביבתו. הוא השתתף בחוג לריקודי שנות ה-60, אהב שחייה ופיתוח הגוף. בשנת 1987 עבר קורס מצילים ותקופה מסויימת עבד במקצוע זה. הוא היה בעל ואב מסור ונאמן, אהב את אישתו ואת ילדיו ודאגתו למשפחתו היתה מעל הכל.
ביום י"ט בכסלו תשנ"ג (14.12.1992) בדרכו לשירות מילואים, ניספה בתאונת דרכים ועימו בתו הקטנה, נופר. הם הובאו למנוחות בבית-העלמין האזרחי בסגולה.
במכתב תנחומים למשפחה השכולה, כתב חבר: "אבי היה אהוד על כולנו. בחור דינאמי, חברמן עם הרבה יוזמה ורצון להתקדם. אדם שאהב לחיות".

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה