תפריט נגישות

סמ"ש שמעון איבגי ז"ל

שמעון איבגי
בן 21 בנפלו
בן אסתר ומנחם
נולד בפתח תקוה
בי' בחשוון תשל"ה, 26/10/1974
התגורר בפתח תקוה
התגייס ב-2.8.1993
שרת במשטרת ישראל משמר הגבול (מג"ב)
נפל בעת מילוי תפקידו
בב' בחשוון תשנ"ו, 26/10/1995
מקום נפילה: כביש הערבה
באזור השפלה הדרומית והנגב
מקום קבורה: פתח תקוה - סגולה
חלקה: 6, שורה: 1, קבר: 3.
הותיר: אב, שני אחים - שמואל ויעקב ושלוש אחיות - רונית, אורנה ואילנית

קורות חיים

נולד לאסתר ומנחם בתאריך 26.10.74. התגורר בפתח תקווה. שמעון היה בן זקונים להוריו, שומרי מסורת ומצוות, ואח צעיר לחמישה אחים ואחיות. הוא למד בבית-הספר היסודי הממלכתי-דתי "נצח ישראל" ובבית-הספר התיכון "במעלה", במגמה ההומנית. בנעוריו השתתף בחוגים שונים בתחום הטכנולוגיה. היה שחקן כדורגל מצטיין, ולדברי חבריו, "אוהד שרוף" של מכבי פתח תקווה. נער יפה תואר, מוקף ידידים וחברים, אהב לבלות ולהנות מהחיים, לרקוד ולשמוח, תמיד עם חיוך על פניו. הוא היה רגיש ומלא שמחת חיים. אהב ללכת לים, לשמוע מוסיקה ולטייל.

כאשר היה בכיתה י"ב, נפטרה אם המשפחה, אסתר, ומעונם עבר תקופה קשה ועצובה. בתום לימודיו וטרם גיוסו לצה"ל, זכה שמעון לטייל מעט בחו"ל.

בסיום לימודיו, בתאריך 2.8.93, התגייס לצה"ל ושירת במסגרת מג"ב, בעקבות חברו הטוב. בסיום הטירונות הצטרף לפלוגת מג"ב הארצית אשר שירתה במקומות שונים בארץ. במהלך שירותו, הוצב בירושלים, מערת המכפלה, חברון ועוד. שירת במג"ב איו"ש (פלוגת שדמה). הוא נהנה מאוד משירותו שם ורכש לו חברים רבים. הוא היה מוקד חברתי, אשר ריכז סביבו את כל החברה. אהב לעזור לכל אחד והיה אהוד על כולם.

במחצית אוקטובר 1995, נפגע שמעון בתאונת דרכים ואושפז בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. במשך שבועיים נאבק על חייו, אך ביום ב' בחשוון תשנ"ו (26.10.1995), הכריעה אותו פציעתו. שמעון הובא למנוחת עולמים בבית הקברות הצבאי בסגולה, בפתח תקווה. בן עשרים ואחת היה שמעון במותו. על מצבתו נחקק "נפל בעת מילוי תפקידו". הותיר אחריו אב, שני אחים - שמואל ויעקב, ושלוש אחיות - רונית, אורנה ואילנית.

זכרו של שמעון ז"ל הונצח בבית יד לבנים בפתח תקווה וכן בבית הכנסת "זכרון למשה" בפתח תקווה, שם נהג להתפלל.

"יהי זכרו ברוך לעד!".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה