תפריט נגישות

סמל גיל גילי פלדמן ז"ל

  • נר

    הודלק ע"י אבישי והב יו"ר יד לבנים פתח תקווה בתאריך 23/04/2023

    מתכבד להדליק נר זיכרון להדהד ולהוות אור,זיכרון ודרך לרגלינו. יהא זכרם ברוך לעד.
    בזיכרון האומה ובזיכרון עירנו פתח תקווה.
    והב אבישי יו"ר יד-לבנים פתח תקווה יום הזיכרון תשפ"ג.

  • נר

    הודלק ע"י רמי גרינברג ראש העיר פתח תקווה בתאריך 23/04/2023

    בשם כל תושבות ותושבי העיר ובשמי, אנו מרכינים ראש ומדליקים נר לזכר אלו אשר מסרו נפשם למען תקומת מדינת ישראל ובהם בניה ובנותיה של העיר פתח תקווה, אשר נפלו במערכות ישראל. יהא זכרם ברוך.
    רמי גרינברג-ראש העיר
    יום הזיכרון תשפ"ג.

  • נר

    הודלק ע"י רמי גרינברג - ראש העיר בתאריך 28/04/2020

    בשם כל תושבות ותושבי העיר ובשמי אני מתכבד להדליק נר זכרון זה לכבוד כל הנופלות והנופלים וחללי העיר פ"ת. יהא זכרן וזכרם ברוך. רמי גרינברג - ראש העיר. יום הזיכרון תש"ף.

  • נר

    הודלק ע"י אבישי והב – יו"ר המשפחות השכולות פ"ת בתאריך 28/04/2020

    כפי שאומר הנביא ירמיהו: "כי מדי דברי בו זכור אזכרנו עוד". נזכור את הנופלים מדור לדור. יהי זכרם ברוך. יום הזיכרון תש"ף.

  • נר

    הודלק ע"י רון פלדמן בתאריך 27/04/2020

    אני מקדיש את הנר הזה לאחי האהוב והנערץ. אני זוכר כשהיינו ילדים . אחי הגדולים היו מאד מוכרים . אחי הגדול היה גאון והמורים בבית הספרברנר פשוט לא ידעו כיצד לאכל אותומ... עם השנים הוא קיבל מצטיין נשיא עבור הדוקטורט שלו במכון ויצמן למדע . גילי לעומתו היה שילוב של גאון ומנהיג . כשהייתי עובר ברחוב נערים ונערות היו קוראים לי גילי הקטן. הנערות שהיו מאוהבות בגילי היו אומרות לי איזה חמוד .. תשלח דרישת שלום לגילי . גילי כמעט ולא היה ישן. טען שזה בזבוז זמן. בלימודים תמיד ארגן טיולים מטורפים עם החברה . אימי לא הייתה ישנה בלילות בגלל זה ובאורח פלא היה גם תלמיד הצטיין. בצופים נחשב למדריך אגדי שארגן את הפעולות והטיולים הכי שווים.ובדרך היה מלמד את החניכים הנלהבים מתמטיקה ופיסיקה . מכיוון שגלי היה עסוק כל כך הייתי מתענג מכל רגע איתו .בכלל היינו משפחה כל כך מאושרת . חופשות בכנרת ובים וכל הרבה דברים משוגעים כשגדלתי קצת יצאתי עם גילי לריצות בפרדסים של נוה עוז ב9תח תתקווה . רצנו עד לבית של אחי הגדול שגר בקראון ובחזרה .הוא היה קורע לי את הצורה אבל איזה כיף היה לדבר על כל מיני דברים ובסוף האימון . כשגילי היה אומר לי כל הכבוד . אני זוכר כשגילי היה בקורס טיס .. גם שם היה מצטיין . לימים סיפרו לי חברייו שהוא היה בין היחידים שהוקפץ שנה קדימה בקורס . גילי הגיע למגמת קרב . הוא סיפר לי שלמרות שרצה מאד לא יכל להחזיק מעמד בכוחות העצומים שמטוס הפוגה הסילוני הפעיל עליו . הוא היה מתאר את זה .קח את המתקן הכי מפחיד בלונפרק ותכפיל את זה פי עשר ובאותו זמן תפעיל את כל מערכות המטוס. כשהודיעו לי שגילי נהרג חרב עלי עולמי אבל החלטתי שגילי היה רוצה שאהיה חזק עבור המשפחה שלנו וכך עשיתי. יהי זכרו ברוך.

  • נר

    הודלק ע"י אגם פלדמן בתאריך 27/04/2020

    דוד יקר שלא זכיתי להכיר. מבלי להביט בעינייך, אני יודעת שאתה נפש טהורה, מדהימה, שרק רצתה להפיץ טוב לעולם. תמיד היית מוכיח לכולנו שהשמיים הם לא הגבול. חצית אותם, הרחק מאיתנו. זה קשה, כאוב אך חייבים להמשיך את המורשת שלך, שטמנת בנו. בי. בענווה ובשקט, שמך יונצח לעד. גיל פלדמן, הלב עוד נושם, את דרכך אני ממשיכה.

  • נר

    הודלק ע"י רמי גרינברג ראש העיר פתח תקווה בתאריך 06/05/2019

    בשם כל תושבות ותושבי העיר ובשמי, אני מתכבד להדליק נר זיכרון לכבוד כל חללות וחללי העיר. יהא זכרן וזכרם ברוך רמי גרינברג -ראש העיר. יום הזיכרון תשע"ט

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה