תפריט נגישות

סמל קרני הרשקוביץ ז"ל

קרני הרשקוביץ
בן 20 בנפלו
בן אסתר-חיה וחיים-מאיר
נולד בפתח תקוה
בב' באלול תשל"ד, 20/8/1974
התגורר בפתח תקוה
התגייס ב-ינואר 1993
שרת בהרבנות הצבאית
נפל בעת מילוי תפקידו
בכ"ח באלול תשנ"ד, 4/9/1994
מקום קבורה: פתח תקוה - סגולה
חלקה: 5, שורה: 3.
הותיר: הורים, שני אחים - אשר ואריק ושתי אחיות - קלי'ה וציפי

קורות חיים

בן אסתר-חיה וחיים-מאיר. נולד ביום ב' באלול תשל"ד (20,8.1974) בפתח תקווה, השני מבין חמישה ילדים. את לימודיו החל קרני בבית-הספר היסודי "נצח ישראל" בעירו, המשיך לחטיבת הביניים "קריית נוער" בירושלים ועבר לבית-הספר התיכון "תורה ומלאכה" בתל אביב, בו למד במגמת חשמל. את לימודיו סיים קרני בתיכון תורני-טכנולוגי "מעלה" בפתח תקווה. קרני היה אדם שקט וממושמע, מסור למשפחתו ובעל קשרים חברתיים ענפים, שומר מצוות היה, הרבה לקרוא ספרים ואהב לטייל ברחבי הארץ.

במחצית חודש ינואר 1993 גויס קרני לצה"ל ושירת כטבח וכמשגיח כשרות ביחידת הקישור לאו"ם ברמת הגולן. מפקדיו סיפרו שהיה חייל מסור, אשר ביצע את תפקידו בצורה טובה והיה אהוד על חבריו בבסיס.

ביום כ"ח באלול תשנ"ד (4.9.1994) נפל קרני בעת מילוי תפקידו. בן עשרים היה בנופלו. הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי "סגולה" בפתח תקווה. הותיר אחריו הורים, שני אחים - אשר ואריק ושתי אחיות - קלי'ה וציפי.

על קברו, ספד לו מפקד יחידת הקישור לאו"ם, סגן-אלוף עמיר מוקדי: "כל הבאים בשערי המחנה שלנו ברמת הגולן הכירו את קרני. צוות המטבח שלנו, אשר קרני היה חלק ממנו, הוא שם דבר לא רק בקרב אנשי היחידה, אלא בקרב אנשי האו"ם עמם אנו עובדים ואף בקרב היחידות השכנות. תחסר לנו, קרני. מצדיעים אנו לחבר שאיננו".

משפחתו הנציחה את זכרו בספרייה תורנית שהוכנסה לבית הכנסת "דרכי נועם" בפתח תקווה.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה