תפריט נגישות

ניסים לוי ז"ל

מפרי עטו

מכתב מיום נפילתו

אלבום תמונות

(תרגום)

ויקי היקרה
את מכתבך קיבלתי והנני משתדל לענות לך מיד. נכון שאין ביכולתי לכתוב לך הרבה דברים. אין אני יכול לכתוב להורים בכדי לא לגרום בהלה ודאגה, כי בלאו הכי דאגות לא חסרות להם. יש הרבה דברים שאת צריכה להבינם מבין השורות ולשמור אותם לעצמך. די אם אגיד לך, שכבר אין אנו עובדים ולא נתחיל בעבודה, כדי שתביני באיזה תנאים אנו חיים היום ובמיוחד בסביבתנו בימים האחרונים.
המצב הוא די רציני, אף כי לא מסוכן ובלתי בטוח. עובדה לכך הם קשרי התחבורה "התקינית" ובערך גם בחיינו הסדירים. אבל יחד עם זה הננו חיים חיי יום-יום או יותר נכון חיי דקה ואפילו שניה.
אני חושב, שאת מבינה אותי למרות מכתבי זה המבולבל. אינני יודע אם במכתבי זה אוכל להשקיטך, כדי שתוכלי מצידך להשקיט את שלנו אולם לך אני אומר, שאתם צריכים להיות מוכנים לדבר רע ביותר.
אני תקוה כי דבר זה לא יקרה, אולם הם דברים לא מקריים בתקופה בה אנו חיים. הנה מחר נוסעת שרה (אינני יודע אם את מכירה אותה) לראות את חברה הפצוע. את לא מכירה אותו, כי הוא נשאר בדפנה כמדריך והוא נפצע בכפר סולד. אני משער שההורים מקבלים בסדר את המכתבים שאני שולח להם. אני משתדל לכתוב להם אולם אין אני נמצא תמיד בבית. יש אפשרות שנעלה מחדש למשגב עם והפעם לתמיד.
אני בטוח כי השלנו קבלו את הצ'ק ששלחתי להם. אני עוד לא קיבלתי מהם מכתב, המכתב הקודם שלהם, קבלתי אחרי 8 ימים כלומר עושה אני לי חשבון, כי מכתב מכם וחזרה לוקח 16 יום.

נשיקות
נסים לוי

מידע נוסף נמצא בתא הנופל בחדר ההנצחה בבית הפלמ"ח.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה