תפריט נגישות

סרן אריה אלון כובאני ז"ל

  • נר

    הודלק ע"י אבישי והב יו"ר יד לבנים פתח תקווה בתאריך 23/04/2023

    מתכבד להדליק נר זיכרון להדהד ולהוות אור,זיכרון ודרך לרגלינו. יהא זכרם ברוך לעד.
    בזיכרון האומה ובזיכרון עירנו פתח תקווה.
    והב אבישי יו"ר יד-לבנים פתח תקווה יום הזיכרון תשפ"ג.

  • נר

    הודלק ע"י רמי גרינברג ראש העיר פתח תקווה בתאריך 23/04/2023

    בשם כל תושבות ותושבי העיר ובשמי, אנו מרכינים ראש ומדליקים נר לזכר אלו אשר מסרו נפשם למען תקומת מדינת ישראל ובהם בניה ובנותיה של העיר פתח תקווה, אשר נפלו במערכות ישראל. יהא זכרם ברוך.
    רמי גרינברג-ראש העיר
    יום הזיכרון תשפ"ג.

  • נר

    הודלק ע"י נתי כובאני בתאריך 28/04/2020

    לא כתבתי לך אף פעם כלום ,תמיד העדפתי לדבר איתך ,אבל אולי עכשיו הגיע הזמן לשתף ,ולא רק אותך .מכל המשפחה המורחבת לאף אחד לא הייתי קשור כמו אליך , ואף אחד לא ידע להיות אתה , כזה שיש לו את הסבלנות לשתף וללמד אותי את תחביב הנגרות שלך ובתור ילד -נער להסביר לי כל פרט שמובן לך מאליו, כזה שכל חג חיכיתי לו ,לשיר איתך השירים ,לקרוא ביחד את הפרשה,לצחוק מהקרש של הבדיחות קרש, ולמשוך לך בסנטר 'פרעאה' כמו שקראת לו ,וגם להקשיב לכל הסיפורים המסקרנים מהאינסוף שהספקת בכלום זמן ,הייתי דיי קטן כשהלכת אני זוכר את הדיבורים בבר מצווה שלי ,אבל זה דיי מוזר כי למרות שעברו 9 שנים ולמרות ששיח אמיתי של בני אותו גיל לא היה לנו , בכל חג כשאני מביט בכסא פלסטיק הירוק ,אני מתגעגע ללשבת איתך ולדבר על הא ודא , וזה גם לא חולף במרוצת הזמן ,השארת אחריך יותר מידי זכרונות מתוקים, הרבה חוויות ,וחלק בלתי נפרד מהילדות שלי מכדי שתוכל להשכח ,לסיפור איתך היה סוף עצוב ,יכלנו להביט על העולם דרך שימשת הרכב הנוסע כמו שאהבת, רק בגדול יותר- כמו שאני חלמתי ,וזה לא ממש קרה , היית הילדות שלי ,ונשארת ההשראה שלי .

  • נר

    הודלק ע"י רמי גרינברג - ראש העיר בתאריך 28/04/2020

    בשם כל תושבות ותושבי העיר ובשמי אני מתכבד להדליק נר זכרון זה לכבוד כל הנופלות והנופלים וחללי העיר פ"ת. יהא זכרן וזכרם ברוך. רמי גרינברג - ראש העיר. יום הזיכרון תש"ף.

  • נר

    הודלק ע"י אבישי והב – יו"ר המשפחות השכולות פ"ת בתאריך 28/04/2020

    כפי שאומר הנביא ירמיהו: "כי מדי דברי בו זכור אזכרנו עוד". נזכור את הנופלים מדור לדור. יהי זכרם ברוך. יום הזיכרון תש"ף.

  • נר

    הודלק ע"י רמי גרינברג ראש העיר פתח תקווה בתאריך 06/05/2019

    בשם כל תושבות ותושבי העיר ובשמי, אני מתכבד להדליק נר זיכרון זה לכבוד כל חללות וחללי העיר יהא זכרן וזכרם ברוך רמי גרינברג- ראש העיר. יום הזיכרון תשע"ט

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה