תפריט נגישות

רס"ר יוסף חי רצאבי ז"ל

יוסף חי רצאבי
בן 32 בנפלו
בן שושנה ועזרא
נולד בפתח תקוה
בט"ו בכסלו תש"ח, 16/12/1959
התגייס ב-אוגוסט 1978
שרת בחיל האויר בס"א 18
נפל בעת שירותו
בי"ב באב תשנ"א, 23/7/1991
מקום קבורה: פתח תקוה - סגולה
הותיר: הורים, שמונה אחים וארבע אחיות - בועז, חיים, בני, אבי, רותי, הדס, ירון, יושי, עדי, חגי, אורית ואילן

קורות חיים

בן שושנה ועוזר. נולד בפתח תקווה ביום ט"ו בכסלו תש"ך (16.12.1959). הוא החל את לימודיו הסודיים בבית הספר העירוני והמשיכם בבית הספר 'שארית ישראל' בפתח תקווה. את לימודיו התיכוניים עשה במגמת מסגרות מיכנית בתיכון 'כפר אברהם' אף הוא בפתח תקווה.



באוגוסט 1978 גויס יוסי לחיל האוויר. במקצועו היה מסגר מיכני והוא השתלב במערך החימוש בחיל. בחוות דעת עליו נרשם, כי היה חייל מצוין, מסור מאוד אכפתי, חי את המצב, ממושמע, מסור ואחראי ומבצע משימות גם כשאינן בתחום עיסוקו ואחריותו. מתפקד בצורה יעילה בתנאי עבודה קשים, שקט ומסודר, משתלב בצורה טובה בצוות וממלא את

תפקידו בצורה טובה מאוד. באוגוסט 1981 הצטרף יוסי לשורות צבא הקבע. בשעות הפנאי אהב יוסי לצלם, במיוחד פרחים.



הוא נפל בעת שירותו ביום י"ב באב תשנ"א (23.7.1991) והובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בסגולה. בן שלושים ושתיים היה בנופלו. השאיר אחריו הורים, שמונה אחים וארבע אחיות - בועז, חיים, בני, אבי, רותי, הדס, ירון, יושי, עדי, חגי, אורית ואילן.



במכתב תנחומים למשפחה השכולה, כותב מפקדו: "רס"ר יוסי רצאבי שירת ביחידתי בשמונה השנים האחרונות. במשך כל שירותו התבלט יוסי באופיו הנוח, ברצונו העז לעזור ולהועיל בכל אשר עשה וביכולתו בתחומים רבים. כשרונו היצירתי הותיר זיכרונות רבים בכל מקום. ביחידה ידעו כולם שבעת צרה או בכל מקרה שבו נדרשת מלאכת כפיים ומחשבה

יצירתית, יוסי עוזר לכולם. יוסי היה פקוד נאמן, חבר וידיד. רס"ר יוסי נפטר לאחר מחלה קשה. לווינו אותו כל אותו זמן, תוך תפילה חרישית ותקווה להחלמה שלמה ומהירה. יוסי נשאר חלק מהווייתנו ורוצים אנו שאתם, הוריו, אחיו ואחיותיו, תראו ביחידה את ביתכם".



הוריו תרמו לזכרו ספר תורה בבית הכנסת 'חברת אחים' בפתח תקווה.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה