תפריט נגישות

סמ"ר יצחק איציק גינגולד ז"ל

  • נר

    הודלק ע"י יפית גולדשטיין בתאריך 24/04/2023

    יהי זכרו ברוך,בן דודי היקר שלצערי לא זכיתי להכירך

  • נר

    הודלק ע"י אבישי והב יו"ר יד לבנים פתח תקווה בתאריך 23/04/2023

    מתכבד להדליק נר זיכרון להדהד ולהוות אור,זיכרון ודרך לרגלינו. יהא זכרם ברוך לעד.
    בזיכרון האומה ובזיכרון עירנו פתח תקווה.
    והב אבישי יו"ר יד-לבנים פתח תקווה יום הזיכרון תשפ"ג.

  • נר

    הודלק ע"י רמי גרינברג ראש העיר פתח תקווה בתאריך 23/04/2023

    בשם כל תושבות ותושבי העיר ובשמי, אנו מרכינים ראש ומדליקים נר לזכר אלו אשר מסרו נפשם למען תקומת מדינת ישראל ובהם בניה ובנותיה של העיר פתח תקווה, אשר נפלו במערכות ישראל. יהא זכרם ברוך.
    רמי גרינברג-ראש העיר
    יום הזיכרון תשפ"ג.

  • נר

    הודלק ע"י ידידיה דנון בתאריך 18/04/2023

  • נר

    הודלק ע"י ליאת חממה בתאריך 28/04/2020

    יהי זכרו ברוך . תנוחם משפחתו בזיכרונות ובסיפורים.

  • נר

    הודלק ע"י יעל כהן בתאריך 28/04/2020

    יהי זכרו ברוך.....

  • נר

    הודלק ע"י רמי גרינברג - ראש העיר בתאריך 28/04/2020

    בשם כל תושבות ותושבי העיר ובשמי אני מתכבד להדליק נר זכרון זה לכבוד כל הנופלות והנופלים וחללי העיר פ"ת. יהא זכרן וזכרם ברוך. רמי גרינברג - ראש העיר. יום הזיכרון תש"ף.

  • נר

    הודלק ע"י אבישי והב – יו"ר המשפחות השכולות פ"ת בתאריך 28/04/2020

    כפי שאומר הנביא ירמיהו: "כי מדי דברי בו זכור אזכרנו עוד". נזכור את הנופלים מדור לדור. יהי זכרם ברוך. יום הזיכרון תש"ף.

  • נר

    הודלק ע"י טלי אביבי בתאריך 21/04/2020

    לדוד איציק היקר. בתקופה לא קלה זו שבה לא ניתן לערוך טקסי אזכרה , אנו , המשפחה ממשיכים ותמיד נמשיך לזכור אותך . לאורך השנים, בזכות התמונות והסיפורים ששמעתי אודותייך , מהוריי היקרים, מדודה מימי ומסבא ברוך , אני מרגישה שאני מכירה אותך טוב. תמיד תהיה חלק מליבנו ומאיתנו. באהבה אחייניתך טלי .

  • נר

    הודלק ע"י מימי ברק בתאריך 13/04/2020

    איציק גינגולד ז"ל נולד 21.04.49 ונפל ב8.7.71.אחי האהוב נולד ליפה וברוך ז"ל . יליד העיר פ"ת אח בכור לאחותי, ולי. היה שובב מלא חיות, ספורטאי אוהב טבע, וים. אוהב את אדמת המולדת.ממש ילד טבע. הוא היה לי מופת, והלכתי את דרכו האבודה עד לעצם היום הזה. אנו בקשר עם כל החברים, ועם "חיל האוויר" מאז שנת תשל"א. איציק ז"ל לנצח כאן, באהבה אין סופית עם החיים.

  • נר

    הודלק ע"י רמי גרינברג ראש העיר פתח תקווה בתאריך 05/05/2019

    בשם כל תושבות ותושבי העיר ובשמי, אני מתכבד להדליק נר זיכרון זה לכבוד כל חללות וחללי העיר יהא זכרן וזכרם ברוך רמי גרינברג- ראש העיר. יום הזיכרון תשע"ט

  • נר

    הודלק ע"י טלי אביבי בתאריך 02/05/2019

    לדוד איציק היקר. לא הכרתי אותך אלא דרך הסיפורים הרבים והתמונות. הביקורים בתל נוף ובגלעד בסיני . המפגשים עם חברייך מאותה תקופה . הסיפורים הרבים שסיפרו עלייך אמא ואבא, מימי וסבא ברוך.תמיד תהיה חלק מאיתנו ותמיד נזכור ונזכיר אותך . באהבה אחייניתך טלי

  • נר

    הודלק ע"י לינוי ברק בתאריך 22/04/2017

    את איציק, הדוד שעל הקיר, אני מרגישה שאני מכירה, למרות שלא הכרתי מעולם, בעצם. מאז שאני זוכרת את עצמי גדלתי לצד סיפורים אודותיו, אישיותו ודמותו, וככל שחלפו להם השנים התעמקתי במי שהוא היה יותר ויותר. הוא חלק ממני וכך זה ישאר. חשוב לי לספר עליו, לשמוע עליו ולדבר עליו, כאילו היה כאן תמיד איתנו, איתי. איציק, תהא נשמתך צרורה בצרור החיים.

  • נר

    הודלק ע"י קלרי רייכמן בתאריך 22/04/2017

    מקדישה נר זיכרון לאח הגדול של חברתי היקרה מימי. את הסיפורים על איציק ז"ל אני שומעת משחר נעורי, איציק היה אות ומופת לאחותו ולכל המשפחה הנפלאה. השאיר אחריו זיכרונות של טיולים משפחתיים וחוויות משותפות. יהי זכרו ברוך.

  • נר

    הודלק ע"י חן מנדלר בתאריך 22/04/2017

    לדוד איציק היקר שלנו. אני מכירה אותך רק דרך התמונות, הסיפורים, שיתוף מזכרונות שהשארת למשפחה ומשירים עצובים של יום הזיכרון. לצערי הרב לא זכיתי להכיר אותך. האדם הטוב והרגיש, החייל הנאמן והמוכשר, הבן האהוב, האח הגדול והדוד היקר והמקסים שהיה יכול להיות לי. כל כך רצית וחלמת לשרת בצבא ולהיות טייס. בסופו של דבר היית אלקטרונאי מוטס מוצלח וכולנו כואבים את לכתך העצובה והכואבת בטרם עת ואת האבידה הענקית באסון העשרה ביולי 1971. אסון כה גדול, כואב, עצוב ומיותר. אם היית איתנו אז היינו זוכים להכיר אותך והיינו זוכים שתהיה איתנו למרות שאתה תמיד חלק מליבנו ומחיינו. ואני מאמינה שאם היית איתנו הרבה דברים היו אחרת. לקחתי ממך את האהבה לצבא, למדינה ולטיולים. אהבת האדם. העזרה לחברים והדאגה לזולת והאהבה לזולת. כולנו אוהבים אותך וזוכרים אותך תמיד לעד. מתגעגעת לדוד שלא זכיתי להכיר. כל שנה מכבדת את מה שהיית וכלמה שתרמת. כל שנה כואבים וזוכרים. אוהבים ומתגעגעים. בהצדעה ובאהבה גדולה מאחייניתך חן.

  • נר

    הודלק ע"י סופי שרון בתאריך 22/04/2017

    איציק אחי זוכרת ומתגעגעת השנים חלפו מהר ואתה נשארת צעיר לנצח חבל שלא זכית להקים משפחה משלך לעתים אני רוצה לשתף אותך בשמחותי וברגעיי הקשים אבל אתה כבר שנים רבות לא איתנו אבל במחשבותי ובדמיוני נושאת אותך תמיד יהיה זכרך לעד איתנו

  • נר

    הודלק ע"י טלי אביבי בתאריך 22/04/2017

    לדוד איציק היקר. אומנם נולדתי אחרי שהלכת מאיתנו, אך אני מרגישה שאני מכירה אותך מכל הסיפורים ששמעתי ושומעת אודותיך לאורך השנים. ואני ממשיכה לספר עלייך גם לילדיי . אופייך אישיותך וכל מעשיך משמשים כמורשת וסמל ומופת לדורות הבאים. אהבת הארץ המולדת והטיולים . והרצון, הנכונות וההתעקשות לתרום ולתת . נזכור אותך לעד. יהי זכרך ברוך. באהבה אחייניתך טלי.

  • נר

    הודלק ע"י מימי ברק בתאריך 22/04/2017

    אחי האהוב והיקר אתמול ערב שבת 21.4.17 צויין יום הולדתך,גומות החן והמבט החיוך כאן בכל עת ועת,הלכתי בדרכך מאוד היה חשוב להיות שם בטייסת האחות.לעשות ולחנך בשובל שלך! אהבת האדם,האהבת המקום לנופי המולדת דרך הרגלים,לדעת לקבל את הזולת לדעת להאזין לאנשים,פשוט איציק אהוב ויקר לכולנו... חלפו 46 שנה למותך ואין יום שאין תזכורת מימך דרך חברים,חברים שלך מתקופת השירות הצבאי!אתה כאן בכל עת ועת.. לנצח לעד איתנו כאן במורשת על הבית.אחותך האוהבת.מימי ברק לבית גינגולד.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה