תפריט נגישות

פקד שגית שועלי ז"ל

שגית שועלי
בת 39 בנפלה
בת רחל וישראל
נולדה בפתח תקוה
בב' בתשרי תשל"ג, 10/9/1972
התגוררה בתל אביב
התגייסה ב-6.6.1999
שרתה במשטרת ישראל את"ן
נפלה בעת מילוי תפקידה
בד' בתשרי תשע"ב, 2/10/2011
מקום קבורה: פתח תקוה - סגולה
חלקה: 7, שורה: 5, קבר: 3.
הותירה: הורים ואח

קורות חיים

בת רחל וישראל. שגית נולדה ביום ב' בתשרי תשל"ג (10.9.1972) בפתח תקווה. אחות לאסף.

שגית גדלה והתחנכה בפתח תקווה. דודתה של שגית, שרה סגל, כתבה: "שגית נולדה בנשיקה. עיניה התכולות כים הקוצף, שוקקות חיים. חיוכה חושף זוג גומות חן וצחוקה משווה חיוניות וחדווה. אדומת שיער, נמשים פזורים על אפה הקטן והחטוב, ועל לחייה. ג'ינג'ולה כינינו אותה. שגית היא נקראה ואכן נשגבה מכל הייתה".

שגית למדה בפתח תקווה בבית ספר יסודי, המשיכה לתיכון וסיימה את לימודיה עם תעודת בגרות מלאה. היא הייתה שאפתנית והישגית ללא פשרות. היא הצטיינה בלימודיה והייתה מקובלת בקרב חבריה. דודתה כתבה: "שנותיה הצעירות עברו עליה בשמחה הרמונית. היא פרטה עליהן כעל סימפוניה מלודית ומתמשכת עד אין סוף".

לאחר לימודיה התגייסה שגית לצה"ל.

עם שחרורה של שגית מצה"ל היא נרשמה למסלול לימודי תואר ראשון במשפטים במכללה למינהל. לאחר מכן הוסמכה כעורכת דין והמשיכה ללימודי תואר שני באוניברסיטת תל אביב וסיימה בהצטיינות. שגית פילסה את עתידה תוך חיות, החלטיות ושאפתנות כפי שנהגה בכל מטרה שניצבה בפניה. בעת לימודיה שגית עברה להתגורר ביפו.

ביום 6.6.1999, בהיותה בת עשרים ושש, התגייסה שגית למשטרת ישראל. היא החלה בתפקיד תובעת תעבורה, כעבור כמה שנים עברה ליחידת תביעות פלילי ולאחר מכן עסקה בתחום ההגירה. בתפקידה האחרון חזרה שגית למדור תביעות תעבורה במשטרת התנועה. חרף קשייה הצטיינה שגית בתפקידה וביצעה את עבודתה במסירות ובנחישות. בתפקידה היא שילבה כישרון משפטי, יושרה מקצועית, נדיבות רוחנית, עומק רגשי ואהבה בלתי מסויגת לסובביה, גם בשעות משבר ושפל.

באמצעי התקשורת פורסם שצוות התביעות של אגף התנועה בראשותה של שגית הצליח להרשיע בהרשעה תקדימית שלושה צעירים בעוון נהיגה במהירות מופרזת על סמך סרטון מפליל שהועלה באתר פייסבוק. פסקי דין נוספים ששגית הייתה מעורבת בהם מפורטים באתרי אינטרנט שונים.

פקד שגית שועלי נפלה בעת מילוי תפקידה ביום ד' בתשרי תשע"ב (2.10.2011). בת שלושים ותשע בנופלה. היא הובאה למנוחות בבית העלמין הצבאי בפתח תקווה. הותירה אחריה הורים ואח.

הוריה כתבו: "שגית הייתה נשמה טובה וזכה, וכולנו שותפים להכרה שהייתה לנו הזכות להכיר אותה ולשהות במחיצתה. תודה שהיית איתנו. הפרח שלנו נקטף באיבו ולא יפרח עוד. צלע מגופנו נגדעה, דם פציעתנו יזרום בנו לעולמי עד וצלקתנו לא תגליד לעולם. את תישארי טמונה בליבנו. חיים אותך – בלעדייך".

שגית מונצחת באתר ההנצחה לחללי משטרת ישראל, במכללת המשטרה בבית שמש.

דף אינטרנט לזכרה של שגית הוקם באתר "נזכור את כולם" של עיריית פתח תקווה, ואפשר להדליק שם נר לזכרה.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה