תפריט נגישות

סרן יוסי פולק ז"ל

יוסי פולק
בן 27 בנפלו
בן בתיה ויעקב
נולד בפתח תקוה
בכ"ו באייר תש"מ, 12/5/1980
התגורר בפתח תקוה
שרת בחיל הלוגיסטיקה פיקוד העורף
נפל בעת שירותו
בט"ז בכסלו תשס"ח, 26/11/2007
מקום קבורה: פתח תקוה - סגולה

קורות חיים

יוסי נולד ב-כ"ו באייר תש"מ (12.5.1980) בפתח תקווה, נולד ב 12.5.80 כס' באייר תש"מ. את לימודיו החל בבית הספר היסודי "נצח ישראל", המשיך בחטיבת הביניים בישיבת כפר גנים ובתיכון מכיתה ט' עד י"ב בביה"ס עירוני ב' ג' (צייטלין) ת"א במגמות כימיה ומחשבים.

בין השנים 1998-2000 היה סטודנט באוניברסיטת בר אילן וסיים תואר ראשון במדעי החברה - לוגיסטיקה. ב-2007 סיים תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב.

ב-29.11.2000 התגייס לצבא, לאחר שסיים תואר ראשון, בהכשרתו הצבאית סיים קורס מ"כים, קורס קצינים בבה"ד 1, קורס קציני לוגיסטיקה בבה"ד 6. וב-2002 סיים קורס עורף מתקדם של פיקוד העורף.

בשנים 2002-2003 שירת בחיל התחזוקה ע. רמ"ד ומ"מ רמ"ד הובלה, וב-2003 שרת בחיל התחזוקה קל"ג בסיס אגד ימ"חים של חיל הרפואה.

עם סיום תפקידו בחיל הרפואה חזר לפיקוד העורף וקודם לתפקיד ראש מדור ההובלה אותו מילא במשך שנתיים. תרם רבות למערך הלוגיסטי, ואף קיבל תעודת הצטיינות על פועלו בתפקיד מאלוף פיקוד העורף יוסף מישלב.

ליוסי הייתה אהבה גדולה וסקרנות אין קץ בתחומי למידה רבים ומגוונים. מלבד הלימודים הפורמליים, היה לו ידע נרחב במחשבים, בכלכלה (בורסה), ארכיאולוגיה, אסטרונומיה, מדע, חידושים טכנולוגים ומדע בדיוני, משם שאב את אהבתו לתוכנית "מסע בין כוכבים". קרא ספרים רבים מסדרת STAR TREK, ולא פספס שום פרק בסדרה בטלוויזיה. אהב לקרוא את "נשיונל ג'יאוגרפיק", מהיותו ילד היה מנוי של הסדרה, אולם לצערי את החוברת האחרונה של נובמבר 2007 קיבל לאחר פטירתו.

יוסי סיים תואר ראשון באוניברסיטת בר אילן, במדעי החברה לוגיסטיקה כלכלה ולימודים בן תחומיים. לתואר שני למד באוניברסיטת ת"א וקיבל תעודת מוסמך האוניברסיטה במדעי הניהול, מנהל עסקים.

לדברי מפקדיו בצבא יוסי היה קצין מקצועי, אמיץ, יצירתי ובעל כושר אלתור, עם חיוך גם במצבי לחץ, קצין וג'נטלמן. קיבל תעודת הוקרה על הצטיינותו בתפקיד ופועלו ביחידה מאלוף פיקוד העורף יוסף מישלב ותעודת הערכה ממפקד מחוז הצפוני של פיקוד העורף אל"מ חובב צברי, על הסיוע והתמיכה לחיילי מחוז צפון ב"שריקה מזרחית" במרץ 2003.

ליוסי היה הרבה חברים ממעגלים שונים של החיים, שעם רבים מהם שמר על קשר. חברי ילדות מגן הילדים, ביה"ס יסודי, תיכון, אוניברסיטה, צבא ועוד רבים אחרים, שאהב לבלות איתם, לשחות, לרקוד, לשחק כדורסל ולטייל. כולם רצו להיות החברים של יוסי כי תמיד אמרו ש"יוסי יודע הכל" ובמיוחד במחשבים, מוכן תמיד לעזור ולתמוך בכל עת שיידרש. יוסי אהב לדעת ולהצטיין בכל תחום שעסק.

יוסי שירת במחלקת הלוגיסטיקה של פיקוד העורף במשך ארבע שנים בשני תפקידים מרכזיים. בשנים 2002 - 2003 שימש כעוזר מדור הובלה במחלקת הלוגיסטיקה בפיקוד, משם עבר למערך הלוגיסטי של חיל הרפואה, עם סיום תפקידו חזר לפיקוד העורף וקודם לתפקיד ראש מדור ההובלה אותו מילא במשך שנתיים. התפקיד החדש שקיבל במרכז ציוד היווה נידבך נוסף לקידומו במסלול הצבאי בחיל הלוגיסטיקה. לצערינו לא הספיק למלאו עקב מותו הפתאומי והטרגי. יוסי נפטר מדום לב.

יוסי הוא הבן הבכור, נכד ראשון, אח למיכל ועדי בן אהוב ומסור, רציני ומצחיק ובעל חוש הומור.

יוסי הוא מקור השראה לאחיותיו ונותן לכולנו כוח להמשיך.

כולנו אוהבים אותך יוסי, ונזכור אותך בכל עת.

תחסר לנו לכולנו לעד.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה