תפריט נגישות

סמל בנימין בני עוזרי ז"ל

בנימין עוזרי
בן 37 בנפלו
בן שרה ויחיאל
נולד בפתח תקוה
בי"ט באב תשי"ב, 10/8/1952
התגורר בפתח תקוה
התגייס ב-אוקטובר 1970
שרת בחיל הלוגיסטיקה גד' 719
נפל בעת שירותו
בכ"ב באדר ב' תשמ"ט, 29/3/1989
מקום קבורה: פתח תקוה
הותיר: אשה, הורים, שלושה אחים ואחות

קורות חיים

בן שרה ויחיאל. נולד ביום י"ט באב תשי"ב (10.8.1952) בפתח תקווה. למד בבית-הספר היסודי 'מימון' בפתח תקווה ולאחר-מכן השתלם בקורס טבחות בפנימיית 'אונים' בכפר סבא.

בנימין גויס לצה"ל באמצע חודש אוקטובר 1970 והוצב בחיל התחזוקה. לאחר הטירונות הוצב ביחידות שונות בתפקיד טבח. לאור שסיים את שירותו הסדיר נקרא לתקופות מילואים. הוא קיבל אות מלחמת יום- הכיפורים ואות שלום-הגליל. להערכת מפקדו היה "חייל טוב ומסור, אהוד ועובד כנדרש". בנימין נשא לאישה את טובה והם בנו את ביתם בפתח תקווה. לפרנסתו עבר כנהג אוטובוס בחברת 'דן'.

ביום כ"ב באדר ב' תשמ"ט (29.3.1989), בתקופת שירות מילואים פעיל, נפל בנימין בעת שירותו והובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין הצבאי בפתח תקווה. השאיר אחריו אישה - טובה, הורים, שלושה אחים - שלום, מרדכי ומשה, ואחות - שושנה.

במכתב תנחומים למשפחה כתב מפקדו: "בני היה מוותיקי חיילי הגדוד, ושירת אתנו במילואים משנת 1974. בתפקידו בפלוגת המפקדה של הגדוד היה בקשר הדוק עם רוב החיילים, אשר אהבוהו והעריכו את מסירותו ואת טוב-לבו. במיוחד אהב לצאת עם פלוגות הטנקים לסדרות ארוכות בשטח, שם יכול לתרום ולעזור באופן מיוחד. כאחראי על מחלקה בגדוד גילה בני התחשבות רבה בחייליו, לפעמים תוך ויתור על חופשותיו. הוא מעולם לא דחה בקשה של מפקדיו לבוא במיוחד כחלוץ בעת גיוסי הגדוד, ותמיד ברוח טובה עם חיוך על פניו. הרגשתי היא שאיבדנו חבר יקר וחייל מעולה".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה