תפריט נגישות

רס"ר חיים הנריק גלילי ליברמן ז"ל

חיים גלילי
בן 44 בנפלו
בן הלה ואבא
נולד ברוסיה
בכ"ג בחשוון תש"א, 24/11/1940
התגייס ב-מאי 1959
שרת בחיל השריון, חיל הלוגיסטיקה בסיס ציוד 6521
נפל בעת שירותו
בי"ב באדר ב' תשמ"ד, 15/3/1984
מקום קבורה: פתח תקוה - סגולה
הותיר: אשה - אהובה, שלושה בנים: נדב, עותניאל ואבשלום, שתי בנות: אודליה וסמדר

קורות חיים

(הנריק) חיים גלילי בן הלה ואבא ז"ל. נולד ביום כ"ג חשון תש"א (24.11.1940) ברוסיה. למד בפולין וסיים את למודיו התיכוניים בכתה י"א. עלה ארצה בשנת 1957 ואת השנה הראשונה בארץ עשה בקיבוץ יחיעם, ובו למד את השפה העברית.

היה שחקן כדורגל ואהב נגינה במפוחיות - פה וגיטרה. היה אספן מטבעות ובולים.

התגייס לצה"ל במחצית מאי 1959 ושירת בחיל-שריון. את שירותו הצבאי הוא עשה בלא דופי. כשהשתחרר השתקע חיים בנצרת עילית, נשא אשה ומצא את פרנסתו כטפסן בניין. גם את שירות המילואים שלו עשה חיים בחיל השריון. הוא השתתף כחייל בחטיבה 7 במלחמת ששת הימים. לאחר המלחמה ולאור צרכי צה"ל, גמלה בליבו החלטה להצטרף לשירות הקבע. הוא עבר קורס מש"קים אפסנאיים ושירת ברמת הגולן. עם יחידתו ירד לסיני ושירת ברפיח, בצאלים, על גדות הסואץ וברפידים. חיים-אנריק השלים את השכלתו האפסנאית, סיים בהצלחה קורס מש"קים אפסנאים בכירים והועלה לדרגת רס"ר.

בעקבות מחלת כיב קיבה שתקפה אותו, נאלץ לשרת בבסיס תל-השומר כאיש חיל תחזוקה במלחמת "ששת הימים", "יום הכפורים" וב"מלחמת לבנון". היה אדם צנוע, אוהב לעזור לזולת חביב ומקובל על הכל. היה קפדן בעבודתו, מופת בגישתו לסדר ולנקיון ובשמירה על רכוש צה"ל.

מחלתו של חיים-אנריק החמירה, וביום י"א באדר ב' תשמ"ד (15.3.1984) נפל רס"ר חיים-אנריק בעת שירותו. הובא למנוחת עולמים בחלקה הצבאית בבית העלמין בפתח-תקוה.

הוא הניח אשה, שלושה בנים, שתי בנות ואם. בן 43 במותו.

מפקד בסיס הציוד, שבו שירת כתב למשפחה השכולה: "ביושרו, בחריצותו ובכושר עבודתו תרם את חלקו להעלאת רמתו של הבסיס ועל-ידי כך לביטחונו של צה"ל".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה