תפריט נגישות

טוראי אלירן קאגו ז"ל

אלירן קאגו
בן 18 בנפלו
בן נורית ודוד
נולד בפתח תקוה
בט"ו באלול תשל"ו, 10/9/1976
התגייס ב-29.11.1994
שרת בחטיבת גולני גדוד "ניצני הגולן" (בא"ח)
נפל בעת מילוי תפקידו
בכ"ב בשבט תשנ"ה, 23/1/1995
מקום קבורה: פתח תקוה - סגולה
חלקה: 5, שורה: 3, קבר: 6.
הותיר: הורים, אח - עובד ושתי אחיות - ענת ומירב

קורות חיים

בן נורית ודוד. נולד ביום ט"ו באלול תשל"ו (10.9.1976) בפתח תקווה. הבן הצעיר מבין ארבעת ילדי המשפחה. אלירן החל את לימודיו בבית-הספר "פיק"א", המשיך בבית-הספר היסודי "שיפר", ולאחר מכן בחטיבת הביניים "אחד העם" בפתח תקווה. אלירן למד כשנה וחצי בבית-הספר הטכני של חיל האוויר בחיפה, במגמה למכונאות מטוסים וחזר ללמוד בתיכון "עמל א'" בפתח תקווה, במגמה למכניקה.

היה חניך בתנועת "השומר-צעיר" ועסק בספורט: הכדורגל וכדור-יד. כמו-כן אהב לצפות בסרטי קולנוע. היה בעל מזג נוח וטוב לב. היה אהוב על בני ביתו ואהוד בקרב ידידיו וחבריו.

אלירן התגייס לצה"ל בסוף חודש נובמבר 1994, והביע רצונו לשרת כלוחם בגולני. הוא התחיל את הטירונות ומפקדיו תיארו אותו כבחור שקט, בעל רצון עז לתרום, שהשתלב במחלקתו והיה מקובל על חבריו.

אלירן נפל בעת שירותו, ביום כ"ב בשבט תשנ"ה (23.1.1995). בן שמונה עשרה היה בנופלו. נטמן בחלקה הצבאית בבית העלמין "סגולה" בפתח תקווה. הותיר הורים, אח - עובד ושתי אחיות - ענת ומירב.

מפקד היחידה בה שירת אלירן כתב למשפחה: "אלירן חלם להשתייך למשפחה ייחודית, משפחת 'גולני', הגשים את חלומו והחל בשירות. בחיי היום יום היה לאלירן קשה עם בעיותיו הבריאותיות, אך הוא בלט בקרב חבריו בחברותיות שבו. גם באופיו בלט כבחור חכם, כן וישר כלפי הסובבים אותו, רגיש וביישן, בחור מעודן".

משפחתו של אלירן הנציחה את זכרו בתמונות, באלבומים ובהצבת נרות נשמה בבית הכנסת, בבית-הספר התיכון "עמל א'" בפתח תקווה, בבית "יד לבנים" ובצומת גולני.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה