תפריט נגישות

רס"ל יוסף מורד יואבי ז"ל

יוסף יואבי
בן 22 בנפלו
בן רחל ושמעון
נולד באירן
בתשרי תשי"ז, 10/1957
התגורר בפתח תקוה
התגייס ב-ינואר 1974
שרת בחיל המודיעין 8200
נפל בעת מילוי תפקידו
בכ"ג בכסלו תש"מ, 13/12/1979
מקום נפילה: בסיס גלילות
באזור מרכז הארץ והשפלה
מקום קבורה: תל אביב - קרית שאול
הותיר: אשה בהריון, הורים, חמש אחיות ושני אחים

קורות חיים

יוסף בן רחל ושמעון. נולד בפרס בחודש תשרי תשי"ז (אוקטובר 1957). עלה ארצה בשנת 1964. למד בפנימיה בקרית יערים בירושלים. אהב טיולים בחיק הטבע וספורט. התגייס לצה"ל בינואר 1974 ושירת בחיל-המודיעין. התנדב לצבא הקבע ומילא תפקיד של קצין רכב, והועלה לדרגת רב-סמל.

בספטמבר 1978 נשא יוסף לאישה את חברתו בטי, והשניים עברו לגור בפתח-תקוה. היה אדם רגיש מאד לסבל הזולת ונכון היה לבוא לעזרת אנשים במצוקה בכל עת. גילה דבקות במטרה כדי להשיגה. אהב מאד את משפחתו.

נפל בעת מילוי תפקידו ביום כ"ג בכסלו תש"ם (13.12.1979). הובא למנוחת עולמים בבית העלמין הצבאי בקרית שאול. השאיר אחריו אשה בהריון, הורים, חמש אחיות ושני אחים.

בן 22 בנפלו.

במכתב תנחומים למשפחה השכולה כתב מפקדו: "מספר תכונות יסוד אפיינו את יוסי; מסירות, אחריות ומרץ. אלו תכונות בסיסיות המאפיינות חייל טוב, ובעקר אדם התורם לחברה שבה הוא חי. יוסי חי את התפקיד, תמיד לקח על עצמו את הדברים הקשים, אך ידע לחלק לחברים הסובבים אותו מלה טובה, מלאת עליזות ורצון חיים. ואכן הקשר החזק בינו לבין חבריו בא לידי ביטוי ברגשות הצער וחוסר האונים המלווים את כולנו. תמיד נזכור אותו כחבר ומוביל בחבורה".

משפחתו תרמה לזכרו ספר תורה ותשמישי קדושה לבית-הכנסת בשכונת מגוריה.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה